Wednesday, March 10, 2010

Pertama,


Izinkin saya berbicara dalam Bahasa Melayu. Hehe, teringin nak buat blog dalam Bahasa Melayu. Tapi, bukan nak cakap apa pun.. Lagu ni, tersangkut (?) dalam otak, jadi rasa perlu salin liriksnya kat sini. Fuck, I give up... The lyrics make me so fucking mellow, but in a good way (?)

Bila aku jatuh cinta Aku mendengar nyanyian 1000 dewa dewi cinta Menggema dunia

Bila aku jatuh cinta
Aku melihat matahari Kan datang padaku Dan memelukku dengan sayang

Bila aku jatuh cinta
Aku melihat sang bulan Kan datang padaku Dan menemani aku

Melewati dinginnya mimpi
Melewati dinginnya mimpi…aa…a…a.

Bila aku jatuh cinta… jatuh cinta Bersama dirimu Peluk aku…dan ciumlah aku Sayang…

I shall update soon. Off to go be mellow by myself.

xoxo. Q.

No comments:

Post a Comment